Як писати новини

9-7-2021

Новинний розділ на сайті багатьох компаній-саме нудне і малоінформативне місце. Часто він не оновлюється місяцями і навіть роками, чим здорово дискредитує організацію. А вже про якість новин в цьому “нафталіновому” розділі і говорити не доводиться. Маркетологи і власники бізнесу навіть не здогадуються, що новини можна писати так, щоб вони приносили користь, а не просто висіли «для галочки». Хочемо порекомендувати почитати про  новини фінансів на сайті .

Типових помилок при написанні новин всього дві. Найпоширеніша-звичка вважати новиною те, що нею зовсім не є. Неймовірно, але факт: новина на сайті повинна бути цікава кінцевому споживачеві, чи то пак клієнту або покупцеві, а не директору або маркетологу.

Пишете, що оновили на виробництві обладнання? вітаємо, але ваших клієнтів це навряд чи зацікавить. Вони просто пробіжаться по заголовку і навіть не стануть відкривати сторінку з текстом. А ось якщо ви повідомите, що завдяки новому обладнанню ваша продукція подешевшає, це майже напевно викличе інтерес.

Так що завжди ставте себе на місце свого споживача і думайте про те, що буде цікаво саме йому, а не вам. Від цього і відштовхуйтеся. Зрозуміло, іноді на сайті варто розміщувати новини іміджевого змісту. Але вони не повинні перевищувати третини від загального обсягу матеріалів розділу.

Друга типова помилка при підготовці новин-спів нудотних дифірамбів своєї улюбленої компанії. Дуже часто можна побачити новини, які представляють собою банальний набір хвалебних штампів. Користувачам читати такі оди зовсім не цікаво-вони сприймаються як нав’язлива і нікому не потрібна реклама.

Перш за все, подбайте про те, щоб інфопривід здавався привабливим для пересічного споживача. Замість ” компанія n візьме участь у виставці» краще вкажіть, що «на виставці компанія n даруватиме знижки та приємні подарунки». Не пишіть, що на честь свого чергового ювілею ваша чудова компанія дякує своїм клієнтам і партнерам. Краще повідомте всьому світу, що ювілей – відмінний привід для розпродажу або масштабної рекламної акції.

Дуже важливий момент-заголовок новини. Він повинен ” чіпляти» і привертати увагу, демонструвати відвідувачам вигоди. Для цього використовуйте в ньому наступні слова і вирази:

У кожній новині має бути лід-коротка анотація, наступна відразу за заголовком. Вся суть новинного повідомлення повинна вміщатися в лід. Саме після знайомства з ним відвідувачі часто вирішують, чи читати їм новину далі. Лід, як і заголовок, повинен цікавити і інтригувати. Не заходьте здалеку – відразу починайте з суті і згадки вигод, які отримає ваш клієнт. Оптимальний обсяг ліда-3-4 пропозиції, не більше.

До слова про обсяг. Вся новина, разом із заголовком і лідом, повинна вміщуватися максимум в 1000-1200 символів. Не навантажуйте публікації в новинному розділі подробицями і деталями – вони тут недоречні. Чим новина коротша, тим більша ймовірність, що її дочитають до кінця.