У наш час онлайн займи в Україні набирають великої популярності, завдяки легкості оформлення та своїй доступності. Але враховуючи це, деяка частина населення відмовляється користуватись таким видом кредитування, аргументуючи це деякими очевидними (на їх думку) недоліками онлайн кредитів. Але, якщо вникнути в суть питання та намагатися розібратись в ньому, ці мінуси не що інше, як байки та спроби конкурентів онлайн позик скомпроментувати цей вид послуги.
Отже, які саме існують міфи, щодо онлайн позик?

  1. Для оформлення займу онлайн потрібно надавати під залог власне майно.
    Зазвичай для отримання онлайн займу потрібен тільки паспорт та ідентифікаційний код. Звісно існують організації, що надають займи тільки під залог, наприклад, авто. Але у такому випадку мова йде про не малі суми, а мікрофінансові ораганізації, що надають онлайн кредити, спеціалізуються на кредитуванні на суми від 500 до 10000 гривень. А отже і запитувати для отримання кредиту в якості застави будь-яке майно – не правильно.
  2. По онлайн позикам нараховують великі %.
    Враховуючи що, оскільки кредит надається без усіляких застав, по найменшому пакету документів, навіть якщо у позичальника погана кредитна історія – відсоток по кредиту буде не суттєво більшим, ніж у офіційних банківських установ. Але, навіть враховуючи написане, відсоток по кредиту отриманому в мікрофінансовій установі не буде «захмарним». Мова йде в першу чергу про короткотерміновий кредит, сумарним терміном кредитування на 5-20 діб. Також, такі організації досить часто організують спеціальні акційні пропозиції із залучення нових користувачів, надаючи онлайн позики під 0 %.
  3. Онлайн кредити завжди супроводжуються прихованими комісіями та нарахуваннями.
    Ще одна байка, щодо онлайн позик. По-перше, всі приховані нарахування мають бути законними, а отже мають бути зазначені у договорі, що підписується з позичальником (навіть якщо це веб версія договору). А отже, ніхто і ніщо не заважає досконально прочитати документ на предмет прихованих платежів. По-друге, кожна мікрофінансова установа піклується про свій бренд, адже враховуючи конкурентне середовище, їм (мікрофінансовим установам) потрібно не тільки залучати нових клієнтів, а й працювати над новими зверненнями від існуючих.